املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

قبل از صحبت در رابطه با رهن و اجاره انبار جاده مخصوص بد نیست بدانیم انبارداری به عنوان یکی از زیر مجموعه های فعالیت های اقتصادی به عمل تهیه و نگهداری کالا گفته می شود که هدف از آن عرضه به موقع کالا و تزریق حساب شده آن در بازار می باشد .

در زنجیره تولید اقتصادی و در روند های علمی آن که به جریان بالا و پایین رود خانه یا رابطه میان عرضه و تقاضا اتلاق می شود ، انبار و انبار داری ، جزئی لاینفک بوده که متصل کننده حلقه های مختلف این جریان ( تولید کنندگان اصلی و فرعی ، مصرف کنندگان اصلی و فرعی ) به هم می باشد . با توجه به اینکه حجم زیادی از سرمایه مجموعه های تولیدی و صنعتی را مواد اولیه ، تجهیزات و اجناس به فروش نرفته تشکیل می دهد ، انباشت و محافظت اصولی از آن ها و اطلاع دقیق از انواع ، تعداد ، قیمت تمام شده ، تاریخ تولید – انقضا و سایر اطلاعات بنیادی آن ها ، کمک شایانی در به فروش رساندن آن ها می کند.

با پیش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار جاده مخصوص ، شاید خالی از لطف نباشد که به بررسی این موضوع بپردازیم. تهران ، به عنوان پایتخت ایران ، و داشتن جمعیتی میلیونی ، علاوه بر داشتن بازاری قوی در همه زمینه ها ، به ترمینالی برای تبلیغات و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور و حتی جهان تبدیل شده است ؛ از این روی احداث شهرک های صنعتی فراوان در اطراف آن ، امری طبیعی جلوه می کند . تمامی این مجموعه ها ، با توجه به توضیحات فوق ، نیازمندی مکانی برای نگهداری از محصولاتشان می باشند لذا اجاره انبار در تهران را در دستور کار خود قرار می دهند .

از مهمترین شهرک های صنعتی حومه تهران می توان به شهرک های صنعتی پایتخت ، عباس آباد ، پرند ، خاوران ، شمس آباد ، پیشوا ، چاپ ، چرمشهر ، خوارزمی ، دماوند ٢ ، شهریار ، سالاریه ، فیروزکوه ، قرچک ، نصیرآباد و پارک فن آوری اطلاعات اشاره کرد . اجاره انبار در تهران برای هریک از هزاران واحد صنعتی فعال در اماکن فوق سبب می شود تا امر تولید و ترخیص کالا با سرعت بیشتری انجام پذیرد و از آنجا که زمان بسان گوهری با ارزش در نزد صنعتگران می باشد ، اجاره انبار در تهران با شرایط خوب و منصفانه ، کمک شایانی به افزایش بازدهی مجموعه های فوق می نماید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره انبار جاده مخصوص کلیک کنید. 

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

اجاره انبار کوچک تهران

به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در مناطق صنعتی تهران افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده  و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.
اجاره انبار کوچک تهران در مناطق مرکزی شهر مانند بازار که تعداد کسبه بیشتری در آن مشغول به کار بوده و نیازمند انبار هستند پر رونق تر می باشد ولی با این حال اجاره انبار کوچک تهران در تمامی مناطق میسر می باشد و قیمت نهایی آن ، با توجه به میزان پول پیش رهن و اجاره ماهانه و نسبت بین این دو متغیر است .

از محل انبار و امکانات آن نیز نباید غافل شد ، به عنوان مثال اگر در مرکز شهر با مبلغ ماهی 2 میلیون تومان امکان اجاره انباری 15 متری فراهم باشد ، با همین مبلغ در مناطق حاشیه ای شهر امکان اجاره انباری با متراژ 100 متر وجود دارد .

اجاره انبار کوچک  یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی و به ویژه خرده فروشان نواحی مختلف شهر است که در راستای نگهداری از اجناس خود و تزریق قطره ای آن به محل کسبشان نیاز به این انبار ها را ضروری تر میکند . انبار کوچک محیطی با طول ، عرض و ارتفاعی محدود می باشد و حتی اگر آن را به شکل مکعب مستطیلی ایده آل در نظر بگیریم ، باز هم ظرفیت محدودی دارد .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره انبار کوچک تهران کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

رهن و اجاره انبار غرب تهران

داشتن فضای کافی برای نگهداری کالا از گذشته جزء مشکلات فروشندگان بوده است. این مسئله حتی برای فروشندگان آنلاین و کسانی که فروشگاه های اینترنتی دارند و در کسب و کارهای تجارت الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند نیز وجود دارد و با توجه به مجازی بودن فروشگاه آنلاین، این مسئله بیشتر احساس می شود.

با توجه به رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک در کشور نیاز به خرید انبار و یا رهن و اجاره انبار بیشتر از گذشته حس می‌شود. شهرک‌های صنعتی اطراف تهران این فرصت را برای اجاره انبار مناسب با مساحت ‌های مختلف فراهم کرده است.

از بهترین نقاط برای اجاره ی انبار محدوده غرب تهران میباشد . این منطقه از شهر دارای شرایط ویژه دسترسی می باشد ، با این تفاوت که این دسترسی به شهر های غربی کشور و مجاورت استان هایی نظیر البرز و قزوین می باشد . از این روست که اهمیت رهن و اجاره انبار غرب تهران ، حتی از شرق نیز بیشتر می باشد .

وجود شهرهای اندیشه ، قدس ، رباط کریم ، اسلامشهر ، شهریار و … در مناطق غربی و جنوب غربی تهران ، سبب شده است تا صاحبان سرمایه و مشاغل ، تمایل بیشتری به رهن و اجاره انبار  داشته باشند . نزدیکی انبار اجاره ای در غرب تهران به فرودگاه مهرآباد و امام خمینی ، آزاد راه تهران کرج – قزوین – رشت و بزرگراه های متعدد در غرب تهران ، گواه دیگریست بر این ادعا که رهن و اجاره انبار غرب تهران توانایی پاسخگویی به یکی از نیازهای بنیادی مهم انبار که همان نزدیکی به شریان های ارتباطی است را داراست . با توجه به وجود کارخانه های بزرگ و کوچک در جاده های منتهی به کرج و قم و حجم زیاد مواد خام اولیه و محصولات نهایی ، اجاره یا خرید این انبارها ، بیش از پیش اهمیت می یابد .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره انبار غرب تهران کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

اجاره انبار تهران

اجاره انبار تهران

میدانید که در مورد خرید یا رهن و اجاره انبار تهران هر انباری را با توجه به نوع ساختمان ، نوع کالای نگهداری شده در آن و نحوه انجام عملیات انبارداری آن تقسیم بندی می کنند و به اجاره یا فروش میرسانند. در تقسیم بندی اجاره انبار تهران بر اساس نوع ساختمان , به سه دسته انبار تمام پوشیده ، انبار سر پوشیده و انبار باز تقسیم می شود .

در انبار سرپوشیده تمامی مواد به دلیل ماهیتشان باید در مکانی که اطرافش پوشیده و مسقف است نگهداری شود . انبار سرپوشیده تنها مختص موادی است که باید از تابش مستقیم نور خورشید حفظ شوند و در نهایت به انبار باز می رسیم ، جایی که کالاهایی که در برابر تغییرات آب و هوایی خاصیت خود را از دست نمی دهند نگهداری می شود.

تمامی افراد فعال در پیشه انبار داری یا صنعتگرانی که به دنبال اجاره انبار تهران هستند با توجه به میزان بودجه خود و نیاز صنایع فعال در آن ، اقدام به احداث انباری ویژه کرده اند . برای مثال فردی با انباری به مساحت ۱۰۰۰ متر و از نوع رو باز تنها مشتری شغل هایی مانند صنف آهن فروشان و یا تولید کنندگان الوار خواهد بود و باید انبار را تنها در محلی که این شغل ها قرار دارند احداث کند .

بازاریابی و انبارداری وظیفه اصلی در تقریبا هر کسب و کار خرده فروشی است. تکنیک های تجاری موثر جلوگیری از توافق بی وقفه کالاها را که می توانند مانع فروش شوند، در حالی که روش های انبارداری موثر اطمینان حاصل می کند که کالا همیشه برای خرید مشتری در دسترس است. در حالی که توابع فروش و انبارداری نزدیک است، برخی از تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

این روز ها صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز در حال تلاش برای اجاره انبار تهران و پیدا کردن فضای کافی در نزدیکی محل کسبشان بهعنوان انبار هستند. تا فضای مناسبی برای دپو کردن یا نگهداری محصولاتشان داشته باشند. همچنین در حفظ رقابت و حفظ مشتریان خود بتوانند بهتر عمل کنند. فرض کنید که در یک فضای خیلی کوچک بخواهید به اندازه ی کافی محصول نگهداری کرده و مطمئن باشید که بتوانید نیاز مشتری خود را در اسرع وقت پاسخگو باشید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره انبار تهران کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

اجاره ی انبار کوچک

اجاره انبار کوچک

همانطور که مستحضر هستید ، انبار در ساده ترین تعریف خود به مکانی اتلاق می گردد که وظیفه نگهداری اجناسی را برای مدت معلوم در دل خود دارد . حال این انبار ممکن است با استفاده از یکی از ده ها متد مرسوم انبارداری وظیفه نگهداری اشیاء فوق الذکر را به مدت چند ساعت و یا چند سال داشته باشد.

در همین راستا ، اجاره انبار کوچک برای ذخیره و نگهداری مواد و اشیاء گوناگون اجاره می شوند ، ولی یکی از رایج ترین دلایل اجاره انبار کوچک نگهداری از اجناس به منظور عرضه در بازار در مواقع مطلوب می باشد . اجاره انبار کوچک در تهران یا در مناطق دیگر معمولا توسط خرده فروشان و تولیدکنندگان جزء به منظور دسترسی آسان و سریع به آن و همچنین تسلط کامل به موجودی خود صورت می گیرد .

یکی از نکات کلیدی در انبار داری حفظ نظم در آن می باشد که با ابعاد آن هیچ رابطه ای ندارد . بعنوان اجاره انبار کوچک وظیفه حفظ نظم آن و کنترل پیوسته موجودی از گردن شخصی ساقط نمی شود . در اجاره انبار کوچک و گرداندن آن ، طبقه بندی اشیا از نکات حائز اهمیت می باشد ؛ با توجه به اینکه در مجموعه های کوچک شخصی بطور دائم در انبار حضور نداشته و افراد متعددی در آن حضور پیدا می کنند ، چینش انبار باید برای کلیه کارکنان ساده و قابل فهم باشد .

نکته اساسی در اجاره انبار کوچک ، محاسبه دقیق میزان فضای مورد نیاز می باشد ، در صورتی که این مهم صورت نگیرد ، کارفرما توانایی قرار دادن تمامی کالاهای خود را در آن نداشته و طی عملی ضرر ده موظف به اجاره انبار کوچک دیگری می شود ، از سوی دیگر با اجاره انبار بزرگتر از حد معمول ، ملزم به پرداخت اجاره ای بیشتر بوده که این عمل نیز ضرر مالی را در پی دارد . در اجاره انبارکوچک توجه به میزان مواد خام ، میزان مواد مصرفی ، توجه به کالاهای در حال تولید یا فروش ، اجناس تمام شده و کالاهای دپو شده از مهمترین فاکتور های جلوگیری از بروز خسارت ( در اثر عدم آگاهی از موجودی انبار ) می باشند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره انبار کوچک کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

انبار ارزان قیمت

انبار ارزان قیمت

بدون شک مهمترین عامل در اجاره و خرید هر بنایی اعم از منزل مسکونی ، ویلا ، واحد های اداری – تجاری ، سوله , انبار ارزان قیمت و … قیمت نهایی آن ها می باشد و مشتریان با توجه به همین قیمت است که به عمل فوق مبادرت ورزیده و یا از انجام آن امتناع می ورزند و پس از نزدیکی بودجه تخصیص یافته با هزینه های تحمیلی این امر است که به بررسی فاکتورهای دیگر می پردازند .

انبار های کالا نیز از این قائده مستثنی نبوده و قیمت اجاره انبار در تهران است که سبب می شود متقاضیان نگهداری اجناس در این شهر ، نوع انبار اجاره ای خود را معین کنند . مسلما با پایین بودن قیمت اجاره انبار در تهران ، کسبه ، افراد حقوقی ( شرکت های بازرگانی و تولیدی ) و اشخاص حقیقی ( خانه دارانی که قصد نگهداری وسایل منزلشان به مدت محدود به دلایل خاصی را دارند ) می توانند قدرت مانور بیشتری داشته باشند ؛ بدین ترتیب که با پایین بودن هزینه اجاره و تهیه انبار ارزان قیمت ، قدرت خرید یا اجاره املاک وسیعتر با متراژ بالاتر مقدور می گردد . این مساله از آن حیث مهم است که با وجود محیطی وسیع برای انباشت اجناس ، صاحبان سرمایه می توانند بدون دغدغه از نحوه نگهداری آن ، به خرید مواد خام ، سفارش و واردات محصولات خارجی و همچنین ساخت فرآورده های داخلی نمایند .

از این روست که قیمت اجاره انبار ارزان قیمت در میزان سود و زیان افراد فوق الذکر نیز موثر می باشد . قیمت انبار ارزان قیمت در تهران – گوشه گوشه این شهر – و حوالی آن ، با توجه به کشش ناحیه و حضور طیف های خاصی از اقشارجامعه متغیر می باشد . راه کار دیگری برای صنعتگرانی که به دنبال انبار ارزان قیمت هستند وجود دارد . و این راهکار انبارهای کانتینری میباشد

.انبارهای کانتینری که روش مدرن انبارداری به حساب می آیند به این دلیل مورد توجه عموم قرار گرفته اند که از لحاظ قیمتی به مراتب مقرون به صرفه تر از روش های سنتی هستند.
انبارهای کانتینری با الگو برداری از صندوق امانات بانکی این امکان را به شما می دهد که بصورت شخصی یک انبار ارزان قیمت اختصاصی موقت یا طولانی مدت داشته باشید و در هر زمان که لازم بود به انبار سر بزنید و به وسایل داخل آن اضافه نموده و یا از آن بردارید و درب کانتینر اختصاصی خود را شخصا قفل و پلمپ نموده و کلید آن را نزد خود نگه دارید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب انبار ارزان قیمت کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

انبار ارزان

انبار ارزان

مشاور املاک صنعتی هیراد همواره سعی داشته است سریعترین راه دسترسی به املاک را برای خریداران، فروشندگان، ادارات، سازمانها، ارگانها , کارخانجات و شرکتهای مهندسی و رهن و اجاره انبار ، خرید و فروش سوله ها کارخانجات و کارگاه ها و تمام املاک صنعتی را برای مشتریان خود ارائه دهد و در تمام لحظات با تیم تخصصی خود در خدمت مشتریان باشد.

سایت املاک صنعتی هیراد نیز مثل دیگر نرم افزار ها یا سایت خرید و فروش و اجاره انبار و کارگاه و سوله ارزان و دیگر املاک صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شمارا یاری می‌رساند.
این روزها در مسئله ی خرید و فروش یا رهن و اجاره ی ملک مانند دیگر مسائل اقتصادی، مهمترین عامل در اجاره و خرید هر بنایی اعم از منزل مسکونی ، ویلا ، واحد های اداری – تجاری ، کارخانجات ، سوله ها , خرید کارگاه یا انبار ارزان و … قیمت نهایی آن ها می باشد و مشتریان با توجه به همین قیمت است که به عمل خرید و اجاره مبادرت ورزیده و یا از انجام آن امتناع می ورزند.

اگر مبلغ رهن و اجاره یا خرید با بودجه ی صنعتگر متقاضی تخصیص یابد این امر به خرید یا اجاره منجر میشود و بعد از این مرحله به بررسی فاکتورهای دیگر میپردازند.

انبار های کالا نیز از این قائده مستثنی نبوده و قیمت خرید یا اجاره انبار ارزان در تهران است که سبب می شود متقاضیان نگهداری اجناس در این شهر ، نوع انبار اجاره ای خود را معین کنند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب انبار ارزان کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

رهن انبار

رهن انبار

تمامی افراد فعال در پیشه انبار داری یا صنعتگرانی که به دنبال اجاره و رهن انبار در تهران هستند با توجه به میزان بودجه خود و نیاز صنایع فعال در آن ، اقدام به احداث انباری ویژه کرده اند . برای مثال فردی با انباری به مساحت ۱۰۰۰ متر و از نوع رو باز تنها مشتری شغل هایی مانند صنف آهن فروشان و یا تولید کنندگان الوار خواهد بود و باید انبار را تنها در محلی که این شغل ها قرار دارند احداث کند .

مطمئنن تا بحال برای استفاده ی روزمره ی خود در زندگی با فضای انبارها سر و کار داشته اید. این روزها در تمامی ساختمان های مسکونی برای واحد هایی که در ساختمان یا آپارتمان برای افراد ساخته میشود ، فضایی را با عنوان انبار در نظر میگیرند تا افراد بتوانند بعد از اسکان در آپارتمان یا ساختمان خود ، در صورت لزوم از آن فضا برای نگه داری لوازم خود استفاده کنند.

اما گاهی افراد برای کسب و کار خود به انبار ها نیاز پیدا میکنند تا کالاهای خود را به اصطلاح دپو کرده و ذخیره سازی کنند تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.از این رو متقاضیان خرید یا اجاره و رهن انبار به دنبال فضایی مناسب با کسب و کار و کالای دپو شده ی خود میگردند.
از ساده ترین مثال ها میتوان به یک سوپر مارکت معمولی اشاره کرد ، در نظر بگیرید یک مغازه یا سوپر مارکتی که هر هفته یا هر ماه محصولات داخل مغازه ی خود را شارژ میکند ، چطور باید این محصولات را در قفسه های مربوطه جای دهد ؟

پس یک فضایی را با عنوان انبار برای دپوی محصولات خود در نظر میگیرد.
از این رو یا باید به فکر خرید انبار باشد یا اگر هزینه ی کافی برای این کار ندارد ، به فکر اجاره و رهن انبار باشد .
پس با توجه به صحبت هایی که شد ، به فضایی که یک یا چند کالا از قبیل کالاهای صنعتی، تجاری، شخصی، لوازم منزل ، مواد غذایی و یا حتی خودرو را نگه داری کند را انبار یا دپوکالا گفته می شود.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن انبار کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

فروش انبار

فروش انبار
در ساده ترین تعریف انبار میتوان گفت که انبار به فضا یا مکانی اتلاق می گردد که وظیفه نگهداری اجناسی را برای مدت معلوم در دل خود دارد . حال این انبار ممکن است با استفاده از یکی از ده ها متد مرسوم انبارداری وظیفه نگهداری اشیاء را به مدت چند ساعت و یا چند سال داشته باشد. در همین راستا ، رهن و اجاره یا خرید و فروش انبار برای ذخیره و نگهداری مواد و اشیاء گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار میباشد ، ولی یکی از رایج ترین دلایل اجاره یا خرید و فروش انبار نگهداری از اجناس ، به منظور عرضه در بازار در مواقع مطلوب می باشد .

ناگفته نماند که اجاره یا خرید و فروش انبار در تهران دارای مزایا و معایب متعددی است که از مزیت های آن می توان به دسترسی ساده ماشین های باری به انبار ، ارسال سریع کالاها به شهرها و استان های اطراف به دلیل نزدیکی انبار به جاده های بین شهری اطراف تهران و نمونه هایی دیگر اشاره کرد . البته دور بودن محل اصلی کسب و کار از انبار و سختی رفت و آمد مدیران و پرسنل به آنجا نیز از معایب انبارهای اطراف شهر است که البته جدیدا این موضوع با مدیریت مناسب و ارائه خدمات مختلف از راه دور به کارفرمایان در مجموعه انبارها کاملاً رفع گردیده است به شکلی که کارفرمایان می توانند بدون حضور در محل انبار مسائل مربوط به ورود و خروج کالاها ، امنیت و چگونگی نگهداری محصولاتشان را بررسی نمایند.

یکی از مهمترین عواملی که در خرید و فروش انبار باید مورد توجه قرار گیرد ، مبحث ایمنی آن می باشد . از آنجا که انبارها محل نگهداری سرمایه های یک مجموعه می باشد ، عدم رعایت نکات ایمنی در آن ها ، می تواند پیامد های جبران ناپذیری در بر داشته باشد لذا از مهمترین عوامل ایمنی در رهن و اجاره و خرید و فروش انبار می توان به خاصیت عدم اشتعالی مصالح بکار رفته در ساخت آن ، احداث و وجود بنای مذکور در مختصاتی قابل دسترسی ( برای تمامی وسایل نقلیه ) ، رعایت فواصل و ابعاد استاندارد سازه انبار با توجه به اصول عمرانی و معماری ، رعایت نکات ایمنی و امنیتی اشاره کرد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فروش انبار کلیک کنید.

  • املاک هیراد
  • ۰
  • ۰

خرید انبار

خرید انبار
املاک صنعتی در برگیرنده هر نوع زمین یا ساختمانی که مجوز هرگونه فعالیت صنعتی اعم از تولید، خرید انبار جهت دپوی کالا و محصولات مربوطه و یا توزیع را داشته باشد از قبیل کارخانجات، تعمیرگاهها و کارگاههای تولیدی ، میباشد .

انبار نیز ، ساختمان یا محوطه ‌ای تجاری است که با بهره ‌برداری از یک سیستم صحیح طبقه‌ بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده‌ های مختلف، استفاده می‌گردد . علاوه بر آن خرید انبار به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستم‌های توزیع نیز استفاده می‌شود.
این نوع از املاک اکثراً در شهرک های صنعتی و یا مناطق خارج شهرها قرار دارند. حتی اگر بر اثر گسترش شهر، چنین ملکی داخل آن واقع گردد، معمولاً توسط دستگاههای مسئول و ذی ربط، حکم انتقال آن به خارج شهر داده میشود.

این موضوع بیشتر بخاطر آلودگی های ناشی از این تولیدی ها و کارخانجات بوده و از طرفی رفت و آمد ماشین آلات سنگین از داخل شهر باعث هرج و مرج در داخل شهر خواهد شد.
مسئله ی مهم بعدی که همیشه مد نظر متقاضیان خرید و فروش املاک صنعتی مثل صنعتگران متقاضی خرید انبار ، بوده است ، مسئله ی قیمت و هزینه ی ملک است. شاید به ندرت بتوان مرجع واحدی برای تعیین قیمت در حیطه ی فروش املاک صنعتی و زمین در شهرک های صنعتی ، سوله ها ، کارخانجات ، کارگاه ها ، و اجاره یا خرید انبار یافت که بتوان به آن تکیه کرد ویا آن را کارشناسی و دقیق دانست . قیمت زمین در شهرک های صنعتی نیز بر اساس نظارت شرکت شهرک های صنعتی و مصوبات وزارت صنعت و معدن و کارشناسی های فنی مشخص شده و جهت واگذاری مبنا قرار داده می شود .

مطمئنا تا به حال این موضوع را متوجه شده اید که خرید و فروش زمین، آپارتمان، ویلا ، خرید و فروش املاک صنعتی یا به بیان ساده‌تر خرید و فروش هر نوع ملکی ؛ یکی از اساسی ترین مبادلات افراد جامعه است .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید انبار کلیک کنید.

  • املاک هیراد