املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

قبل از صحبت در رابطه با رهن و اجاره انبار جاده مخصوص بد نیست بدانیم انبارداری به عنوان یکی از زیر مجموعه های فعالیت های اقتصادی به عمل تهیه و نگهداری کالا گفته می شود که هدف از آن عرضه به موقع کالا و تزریق حساب شده آن در بازار می باشد .

در زنجیره تولید اقتصادی و در روند های علمی آن که به جریان بالا و پایین رود خانه یا رابطه میان عرضه و تقاضا اتلاق می شود ، انبار و انبار داری ، جزئی لاینفک بوده که متصل کننده حلقه های مختلف این جریان ( تولید کنندگان اصلی و فرعی ، مصرف کنندگان اصلی و فرعی ) به هم می باشد . با توجه به اینکه حجم زیادی از سرمایه مجموعه های تولیدی و صنعتی را مواد اولیه ، تجهیزات و اجناس به فروش نرفته تشکیل می دهد ، انباشت و محافظت اصولی از آن ها و اطلاع دقیق از انواع ، تعداد ، قیمت تمام شده ، تاریخ تولید – انقضا و سایر اطلاعات بنیادی آن ها ، کمک شایانی در به فروش رساندن آن ها می کند.

با پیش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار جاده مخصوص ، شاید خالی از لطف نباشد که به بررسی این موضوع بپردازیم. تهران ، به عنوان پایتخت ایران ، و داشتن جمعیتی میلیونی ، علاوه بر داشتن بازاری قوی در همه زمینه ها ، به ترمینالی برای تبلیغات و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور و حتی جهان تبدیل شده است ؛ از این روی احداث شهرک های صنعتی فراوان در اطراف آن ، امری طبیعی جلوه می کند . تمامی این مجموعه ها ، با توجه به توضیحات فوق ، نیازمندی مکانی برای نگهداری از محصولاتشان می باشند لذا اجاره انبار در تهران را در دستور کار خود قرار می دهند .

از مهمترین شهرک های صنعتی حومه تهران می توان به شهرک های صنعتی پایتخت ، عباس آباد ، پرند ، خاوران ، شمس آباد ، پیشوا ، چاپ ، چرمشهر ، خوارزمی ، دماوند ٢ ، شهریار ، سالاریه ، فیروزکوه ، قرچک ، نصیرآباد و پارک فن آوری اطلاعات اشاره کرد . اجاره انبار در تهران برای هریک از هزاران واحد صنعتی فعال در اماکن فوق سبب می شود تا امر تولید و ترخیص کالا با سرعت بیشتری انجام پذیرد و از آنجا که زمان بسان گوهری با ارزش در نزد صنعتگران می باشد ، اجاره انبار در تهران با شرایط خوب و منصفانه ، کمک شایانی به افزایش بازدهی مجموعه های فوق می نماید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره انبار جاده مخصوص کلیک کنید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی