املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

رهن و اجاره انبار غرب تهران

داشتن فضای کافی برای نگهداری کالا از گذشته جزء مشکلات فروشندگان بوده است. این مسئله حتی برای فروشندگان آنلاین و کسانی که فروشگاه های اینترنتی دارند و در کسب و کارهای تجارت الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند نیز وجود دارد و با توجه به مجازی بودن فروشگاه آنلاین، این مسئله بیشتر احساس می شود.

با توجه به رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک در کشور نیاز به خرید انبار و یا رهن و اجاره انبار بیشتر از گذشته حس می‌شود. شهرک‌های صنعتی اطراف تهران این فرصت را برای اجاره انبار مناسب با مساحت ‌های مختلف فراهم کرده است.

از بهترین نقاط برای اجاره ی انبار محدوده غرب تهران میباشد . این منطقه از شهر دارای شرایط ویژه دسترسی می باشد ، با این تفاوت که این دسترسی به شهر های غربی کشور و مجاورت استان هایی نظیر البرز و قزوین می باشد . از این روست که اهمیت رهن و اجاره انبار غرب تهران ، حتی از شرق نیز بیشتر می باشد .

وجود شهرهای اندیشه ، قدس ، رباط کریم ، اسلامشهر ، شهریار و … در مناطق غربی و جنوب غربی تهران ، سبب شده است تا صاحبان سرمایه و مشاغل ، تمایل بیشتری به رهن و اجاره انبار  داشته باشند . نزدیکی انبار اجاره ای در غرب تهران به فرودگاه مهرآباد و امام خمینی ، آزاد راه تهران کرج – قزوین – رشت و بزرگراه های متعدد در غرب تهران ، گواه دیگریست بر این ادعا که رهن و اجاره انبار غرب تهران توانایی پاسخگویی به یکی از نیازهای بنیادی مهم انبار که همان نزدیکی به شریان های ارتباطی است را داراست . با توجه به وجود کارخانه های بزرگ و کوچک در جاده های منتهی به کرج و قم و حجم زیاد مواد خام اولیه و محصولات نهایی ، اجاره یا خرید این انبارها ، بیش از پیش اهمیت می یابد .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره انبار غرب تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی