املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

اجاره سوله با برق صنعتی تهران
سوله یک سازه سبک با سقف شیبدار یا قوسی است که عمدتا دارای اسکلت فلزی می باشد. بیشترین کاربرد ساخت سوله استفاده بعنوان سالن صنعتی یا کارگاه تولید است. سوله ها معمولا برای پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع سازه، سازه هایی با دهانه ای گسترده می باشد و از فولاد ساخته می شود. امروزه سازه های فلزی سوله معمولا جایگزین سوله های بتنی شده اند چرا که مزایای بهتر و بیشتری را دارا می باشند که حتی در زمینه ی اجاره سوله با برق صنعتی تهران نیز تاثیر گذار است. در ساخت سوله ها معمولا از پروفیل های خود ساخته استفاده می شود چرا که دارای تیر ها و ستون های گسترده بوده و پروفیل های ان در بازار موجود نمی باشد. سوله به صورت اسکلت فلزی بوده، که یک سیستم سازه‌ای تقویت شده برای سوله‌های پیش ساخته جهت بهبود سازه در اثر بارهای استاتیکی است. سوله‌ها بسیار با دوام هستند.

سازه جهت بارهای برف سنگین، بادهای قوی، زلزله‌های قوی طراحی و عملکرد خوبی دارد. سازه سوله به وسیله چارچوبی از اتصال تیر وستون H شکل و گاها مربعی، لاپه‌ها یا پرلین‌های C یا Z و یا U شکل از المان‌های فولادی تشکیل شده است. با توجه به تقاضای بالای اجاره سوله با برق صنعتی تهران و ماهیت کاربری صنعتی سوله و همچنین میزان بالای مصرف برق در بخش های مختلف آن و همچنین وجود پریز های سه فاز بایستی تابلوهای توزیع برق بصورت سه فاز طراحی و اجرا گردد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره سوله با برق صنعتی تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی