املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

اجاره کارخانه ارزان قیمت

متاسفانه این روزها صنعتگران کشورمان مسئله ی راه اندازی , احداث خرید یا اجاره کارخانه ارزان قیمت را ریسک میدانند و خیلی به طرف این نوع کسب و کارها و راه اندازی خط تولید نمیروند.

به نظر کارشناسان صاحب نظر دراین حوزه مهمترین عوامل شکست کسب و کارهای بزرگ در مقیاس کارخانه می تواند این موارد باشد: عدم تخصص کافی ،عدم آشنایی کامل به بازار محصولات ،نبود مدیریت ،متاسفانه در سال های اخیر شاهد رشد قارچ گونه کارخانه های تولیدی ورشکسته هستیم که به دلیل عدم تخص کافی در حوزه خود و عدم شناخت بازار بر تعداد آنها روز به روز افزوده می شود.

همین دلایل کافی است افرادی به دلیل عدم آگاهی به این حوزه با شور و اشتیاق فراوانی وارد صنعت تولید کشور شده ولی پس از گذشت مدتی دچار ورشکستگی و سرخوردگی شوند . و چاره ای جز واگذاری خط تولید با عنوان فروش یا اجاره کارخانه ارزان قیمت ندارند.

درکشور عزیزمان ایران راه اندازی یک کارخانه یکی از دشوارترین کارها در تولید محصولات و خدمات است.به همین دلیل باید از فاکتورهای لازم برای راه اندازی کارخانه برخوردار بود تا بتوان به راحتی از پس مشکلات آن برامد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارخانه ارزان قیمت کلیک کنید.

نظرات (۱)

  • امیرحسین مومنی
  • سلام!

    مرجع گیت هاب ایرانی راه اندازی شده تا با اخبار و آموزش هاش تورو خوشحال کنه!

     

    به ما یه سر بزن!

    دوس داشتی تبادل لینکم میزنیم با هم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی