املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

اجاره کارخانه غرب تهران

تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است. این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب و غرب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند و منطقه جاده مخصوص ایجاد شود. در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است.از این رو اوضاع خرید و فروش یا رهن و اجاره کارخانه غرب تهران نسبت به مناطق دیگر تهران بهتر میباشد .

Image result for ‫املاک صنعتی‬‎

بنابراین برای ساماندهی خدمات اولیه دولتی به صنعتگران در منطقه غرب تهران نیاز به ایجاد شهرک‌های صنعتی دولتی وجود داشت. از این رو، برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی شهریار، ملارد و صفادشت برنامه‌ریزی شد .

با آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهریار در مرحله بعد راه‌اندازی شهرک صنعتی ملارد قرار دارد و بعد از آن برای تکمیل شهرک صنعتی صفادشت اقدام خواهد شد. این ۳ شهرک صنعتی در منطقه غرب تهران می‌تواند شکل‌گیری صنعت در غرب و جنوب تهران را متوازن کند و واحدهای صنعتی که به صورت بورسی و پراکنده در منطقه غرب تهران شکل گرفته است در شهرک‌های صنعتی ساماندهی شود.

در زمینه ی خرید یا اجاره کارخانه غرب تهران یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در مکان یابی یک کارخانه ، مشوق های مالی هستند. البته معمولا مکان یابی پروژه محدود به بودجه تعیین شده برای تهیه محل مناسب می شود اما در عین حال توصیه می شود تا مکان های مختلفی جهت شناسایی مشوق های مالی و دولتی مورد بررسی قرار بگیرند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارخانه غرب تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی