املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

اجاره سوله ارزان در تهران 

 تهران کانون اقتصادی ایران است و اولین منطقهٔ صنعتی این کشور محسوب می‌شود اما فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی نقش چندانی در شمار شاغل‌های آن ندارد. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، سهم تهران در کل تولید ناخالص داخلی ایران ۲۱ درصد است و با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود، نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد. 

وجود صنایع مادر خودروسازی در غرب استان تهران این منطقه را برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی پراکنده از سوی سرمایه‌گذاران جذاب کرده و صنایع بسیاری به صورت پراکنده از سال‌ها پیش در این منطقه شکل گرفته است. البته شهرک صنعتی دولتی تاکنون در این منطقه ساخته نشده بود. تا اینکه مصوبه ساخت شهرک صنعتی شهریار صادر شد .به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، این شهرک اکنون به مرحله واگذاری زمین رسیده است.

قیمت املاک صنعتی فتح

با راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریار مرکز ثقل صنعت از جنوب تهران خارج شده و تجمع صنعت در غرب تهران نیز متوازن می‌شود.پس در نتیجه تقاضای خرید و فروش یا رهن و  اجاره سوله ارزان در تهران   نیز در این منطقه افزایش میابد. سوله را می توان با ظواهر متنوع و معماری ها و قابلیت های خاصی سفارش داد , سازنده بر اساس کاربری و سلیقه مشتری این نوع سوله ها را طراحی کرده و در نهایت می سازد , نصب آن هم به عهده مجموعه سازنده است که در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود .

برای مشاهده ی ادامه مطلب اجاره سوله ارزان در تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی