املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

اجاره املاک صنعتی غرب تهران

شهر قدس با مساحت ۱۱۴ کیلومترمربع، مجاور با شهرستان‌های کرج و شهریار در غرب تهران بزرگ قرار گرفته است. به‌طوری‌که از شرق و شمال شرقی به شهر تهران، از غرب و جنوب غربی به شهرستان شهریار و از شمال و شمال غربی به شهرستان کرج محدود می‌شود و یکی از نواحی حواشی استان تهران است. بر اساس اسناد شهرداری تهران، قلعه حسن خان نام پیشین شهر قدس امروزی در غرب شهر تهران است؛ اما امروزه تنها نام محله‌ای است در قلب شهر قدس که بیشتر به قلعه یا میدان قدس معروف است.

اجاره املاک صنعتی غرب تهران

محله‌ های جدید شهر قدس که نسبت به محله های قدیمی مدرن تر هستند به‌ واسطه نزدیکی به دانشگاه آزاد زودتر رهن و اجاره داده می‌شود. در حال حاضر شهر قدس ازلحاظ اشتغال در غرب استان تهران به ‌عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی، محیط کارگری مناسبی را فراهم کرده است و بیشتر ساکنان به‌ عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلایل شهر قدس یکی از بهترین گزینه ها برای صنعتگرانی است که به دنبال  اجاره املاک صنعتی غرب تهران با قیمت مناسب هستند تا کسب و کار مناسبی را راه اندازی کنند.

همانطور که میدانید رشد قیمت‌ها فراگیرنده و طبعاً نرخ اجاره‌ها در تهران  نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. ضمناً این‌که شرایط اقتصادی فعلی نیز برای تولیدکنندگان و صنعتگران مساعد نیست و هر روز شاهد چالش جدیدی در عرصه تولید هستیم. یکی از این چالش‌ها که یک صنعتگر یا  تولیدکننده برای زنده نگه‌داشتن چرخه تولید خود دارد، نبود فضای مناسب برای کسب‌ وکارش است.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره املاک صنعتی غرب تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی