املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

خرید املاک صنعتی در تهران

دوستان، همه ما به کار خود مشغولیم و وقتی قصد می‌کنیم ملک مسکونی -خانه- یا ملک تجاری -مغازه- یا قطعه زمین برای سرمایه‌گذاری بخریم کمتر به این فکر می‌کنیم که ممکن است چه گرفتاری‌هایی برایمان پیش بیاید. در هنگام خرید املاک صنعتی در تهران باید به نکاتی توجه فرمایید که برای یک خرید موفق به شما کمک میکند. آدرس و مشخصات ملک را که در سند ملک ذکر شده است با موقعیت واقعی ملک مقایسه کنید. هرگونه مغایرتی را قبل از خرید برطرف نمایید.

نکته ی دیگری که در هنگام خرید املاک صنعتی در تهران باید به آن توجه نمایید از هویت فروشنده مطمئن شوید. کارت ملی و شناسنامه او را با دقت ببینید و با مشخصات سند ملک و بقیه مدارک چک کنید. رودربایستی نداشته باشید.

خرید املاک صنعتی در تهران

مشکل بزرگی که بیشتر تولیدکنندگان و صنعت گران با آن دست ‌و پنجه نرم می‌کنند، نبود مرجعی مناسب برای فروش کارخانه یا اجاره‌ ی آن است.
به‌ واسطه‌ ی گسترش روزافزون فضای مجازی در کسب ‌وکارهای سنّتی، دیگر برای اطلاع از آگهی‌های خرید و فروش ملک به‌خصوص خرید املاک صنعتی در تهران به خرید روزنامه نیازی نیست و به‌راحتی و با تلفن‌همراه و با استفاده از اینترنت می‌توانید از قیمت خرید املاک صنعتی در تهران باخبر شوید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید املاک صنعتی در تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی