املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

فروش املاک صنعتی در تهران

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای فروش خانه یا فروش املاک صنعتی در تهران کافی است یک آگهی فروش منتشر و به یک مشاور املاک مراجعه کنند، سپس منتظر بمانند تا خریداران، خانه‌ی آن‌ها را بپسندند و کار تمام شود! درحالی‌که بسیاری از همین افراد، مدت‌ها پس از درج آگهی‌های فراوان و سپردن خانه به تعداد زیادی از مشاوران املاک هنوز هم با مشکل فروش خانه‌شان مواجه هستند. آنها می‌بینند که خریداران پس از بازدید از خانه می‌روند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند! اما مشکل از کجاست؟ همراه ما باشید تا نکات مهم در فروش خانه را با شما درمیان بگذاریم.

 

فروش املاک صنعتی در تهران

مهم‌ترین نکته در فروش خانه، چگونگی نشان‌دادن آن به خریداران و جذب آنها است. بنابراین، مشکل کسانی که خانه‌شان فروش نمی‌رود، نداشتن اطلاعات کافی و رعایت‌نکردن نکات مهم در فروش خانه است.

ابتدا به این فکر کنید که آیا حاضر به ریسک‌کردن هستید؟ یکی از راهکارهای فروش خانه در بازار راکد امروز «به‌مزایده‌گذاشتن» آن است. البته این کار کمی دل‌وجرئت می‌خواهد. اگر حاضر به پذیرش این ریسک هستید، ابتدا نقاط مثبت و ارزشمند خانه‌تان را بسنجید و قیمت واقعی آن را محاسبه کنید. سپس آن را با ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت اصلی به‌مزایده بگذارید. می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت‌های معتبر یا بنگاه‌های مخصوصِ مزایده انجام بدهید. پس از آن باید به‌صورت ناشناس یک قیمت پایه و کمی بالاتر برای آن پیشنهاد کنید. خواهید دید که این کار در خریداران، هیجان و جنب‌وجوش پدید می‌آورد و در نهایت قیمت اصلی خانه یا بالاتر از آن را به‌دست خواهید آورد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فروش املاک صنعتی در تهران کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی