املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

املاک صنعتی هیراد

خرید و فروش املاک صنعتی

  • ۰
  • ۰

مشاور املاک صنعتی  یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند. این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود. اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم یا همان متقاضیان ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند. ما در نوشته سعی کردیم ۵ ویژگی یک مشاور املاک خوب را بیان کنیم. ویژگی هایی که حاصل سال ها تجربه در این زمینه بوده است.

 

مشاور املاک صنعتی

 

واژه مشاور املاک صنعتی به کسب‌ وکاری اشاره دارد، که در زمینه خرید، فروش، رهن و یا اجاره زمین کارگاه کارخانه سوله های صنعتی انبار یا دامداری و ...  فعالیت می‌نماید. لازمه اولیه هر مشاور املاکی آشنایی با انواع ملک هاست . ملک ها عمدتا دارای تقسیم بندی می باشند و کاربری یک ملک با توجه به نوع آن متغییر است. املاک ها عمدتا دارای رنج بندی های خاصی هستند که این رنج بندی ها بر اساس انواع ملک تعریف می شود . 

بعنوان مثال در مشاور املاک صنعتی رنجی بنام اداری تجاری وجود دارد که فقط روی ملک های اداری و یا تجاری فعالیت میکنند. ممکن است از هرنظر تعاریف ما با اصل موضوع مغایرت داشته باشد اما در نظر داشته باشید که ما این تقسیم بندی و تعاریف آنرا از نظر شغل املاک بیان کردیم و با تعاریف تخصصی آن کاری نداریم . 

برای مشاهده ادامه مطلب مشاور املاک صنعتی کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۷/۰۸
  • املاک هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی